'cuz it does hurt when you poke your finger in my eye..


Heeeeeej..... det var det tag sen jag skrev något men saken är att jag faktiskt försökte blogga från iphonen men det funkar typ inte för mig. ;S Kan vara lite efterbliven ibland, men damn blog app! Ska försöka senare nån gång i livet. Har varit rätt så upptagen nu de senaste dagarna pga skola. Har baara fokuserat på skolan att jag känner att jag behöver shoppa lite snart igen. ^^ Men vi får se hur det går. Kommer vara rätt så upptagen nu framöver så bloggen kommer få lida once in a while. Well, that's what I got for now.... Write later!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör & Vardag

haha klockren bild ! :)

2011-10-10 @ 20:27:14
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0