Electropop, dags att vi gör! Electropop, brorsan vi kör! Electropop, spela nån roll!

Oleg - Electropop
Förmodligens den lättaste låten som fastnar i huvudet just nu! HAHA, den är inte speciellt bra, men catchy är den!

Jag ska precis ut från p-huset där avfarten är kurvig och jag tar inte i i kurvorna så huvudet var milimeter nära på att slå in i väggkurvan (om det ens heter så? ;S) när mamma säger;
- Du är en faarlig förare! Fyfan vad glad du kommer bli när du tar körkortet....
Alltså va?! HAHAH, snacka om uppmuntrande ord liksom! HAHAH, men jag tyckte jag var asgrym. Fast kanske inte... måste nog läsa lite mer om rondeller, tog tydligen fel kurva........... much stupid? Njaa... det kan jag inte påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0