Battleship

Textkälla & bildkälla.
 
HANDLING:
Battleship, ett episkt action-äventyr som utspelar sig till havs, i luften och på land medan vår planet slåss för sin överlevnad mot en överlägsen invasionsstyrka. Battleship är baserad på Hasbros klassiska spel.
 
ÅSIKT:
Enda anledningen till att jag kollade på denna film var för att Rihanna var med, that's it. Was it good? Was it great? Was it awesome? Nää.. eller alltså filmen var inte i min smak. Det var bara för mycket science fiction och nej.. I don't like it. Dock fanns det väldigt snygga effekter som impade på mig, but other then that så var det i princip inget mer. Filmen får 4/10 av mig, bara för effekterna och för att det finns några bra skådisar med. Rekommenderas till alla som gillar spel, den är ju baserad på Hasbros klassiska spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0