And you know (you know) we lay together when the sun goes down. And I know (I know) still be together when it comes back 'round (back round, yeah)


Laza Morgan - This Girl
K-dag idag så det innebär ledig från skolan men inte chill inte här! Har på ett deppmood hela morgonen idag. Fett jobbigt, var bara allmän ledsen och jaa.. hhaha, hormoner..  Trots det har jag försökt att plugga inför mina två prov och det har väl gått sådär. Känner typ ingenting, kanske kan jag allt eller så kan jag inget? Det återstår att de imorgon. OOJ, nu blev jag lite nervös nu när jag läste om meningen... Fan. Nu är mitt humör uppe iallafall och det beror på att jag fick mina make-up brushes som jag typ hade beställt ages ago! Var som ett barn på julafton när jag såg den. Såå finaaa och är ganska så exalterad på att få testa dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0