ESC 2013 - Why there? Whyyy??

 Scanpix / Malmö Arena
Bild hämtad från SVT.
NEEJ, fan vad lack jag blir! Fick nyss reda på att ESC kommer att hållas i frikking Malmöö! Missta mig inte nu, men Malmö av alla ställen? :O Snälla... det finns bättre alternativ, typ Stockholm.. Men nej, de måste ta Malmö för att det är bra infrastruktur och blablabla! Nej, jag vill ändå åka! Kollade nyss och hur långt tid det skulle ta att åka med bil och kollektiv. Med bil tar det ca 6 timmar och kollektiv ca 5 timmar. Ahh alltsåå.. tror att jag tar tåg va! Måste boka in på hotell och allt också.. -.- Stockholm skulle vara sååååå mycket bättre! Får se från den goda sidan då, upptäcksresa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0