Crazy stupid love

Bildkälla & textkälla.
 
HANDLING;
En vardagkväll som alla andra får Cal en obehaglig överraskning. Hans fru Emily vill skiljas. Medan Emily genast får uppmärksamhet av kollegan David har Cal svårare att gå vidare. På en bar där han försöker dränka sina sorger träffar han Jacob, en kvinnotjusare med alla de rätta replikerna, de rätta kläderna och den rätta attityden. Jacob tar Cal under sina vingar och snart är Cal en fullfjädrad casanova. Men när det gäller kärlek går ingen säker, inte ens en casanova.
 
ÅSIKT;
Det kanske är fel på mig, vem vet? Men filmen sög.. Personligen tycker jag att den var alldeles för seg och underhållande var den inte. Eller fanns typ ytterst få scener där jag blev intresserad sedan tappade jag intresset. Tänk att jag spendera ca två timmar av mitt liv på denna film? Hahha, nu låter jag helt arg och bitter men det är jag inte. Säger bara vad jag tycker om filmen så yeah.. den får 2/10 bara för att Emma Stone och Ryan Gosling var med i filmen. ^^ I mean, Ryan Goslin, come on? Han var ju med i The Notebook! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0