Some mornings it's best just to fill the sink with coffee dunk your head in it and suck.

1108988-11-1340189721245_large
we♥it.com
Jag har inte på regnet, jag hatar inte på att mitt rum ser ut som en svinstia igen och jag hatar inte att jag måste börja plugga teori igen. Nej, jag hatar på mig själv. Är såå fuucking arg på mig själv att jag bara vill slå sönder datorn och sen sitta och göra ingenting. Jag kommer så klart inte göra det, för just nu känner jag bara tomhet. Vad har hänt? Jo, dum nog som jag är ibland så råka jag kasta en fil med foton som jag har tagit och det är inga vilka foton som helst. Nej, det är alla mina foton som jag har tagit sen januari 2012 och nu är allt gone.. allt.. Låter kanske en smula dramatisk nu, men neej. Jag vill ha tillbaka dem.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0