Dag 12 – I min handväska


Detta brukar ligga i handväska eller väskan hos mig. Min "Make-up" bag som förövrigt inte innehåller så mycket make-up. Den innehåller inte ens make-up, utan sådana nödvändiga saker som tjejer måste ha, typ papper, eyelashcurler, handsprit m.m. Sån liten bag måste alla tjejer ha tycker jag. :) Tuggummi, tuggar inte så mycket men för tillfället så bär jag runt på dem. Min feta plånbok med pengar och kort. Behöver inte ens nämna varför man bär runt på den. Hörlurar så klart, måste lyssna på musik. iPhone, utan den är jag naken. Bär också runt på handkräm. Jag har rätt så torra händer på vintern. Sist men inte minst en penna, har lärt mig att pennor kan vara bra att ha i väskan. Man vet ju aldrig när man behöver en. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0