Dag 17 – Mitt favoritminne


Man har så många fina minnen alltså men ett som jag verkligen alltid kommer komma ihåg var första gången jag var på Liseberg. Jag tror att jag var runt 10-12 år eller nåt och upplevelsen var amazing. Det var första gången jag var på en stor nöjespark. Kommer ihåg att jag var heeeelt sprallig och ville testa allt, allt, allt oavsett hur lång köerna var. Och jag åkte allt jag kunde, allt från berg-och dalbanor till radiobilarna. Jag kommer ihåg att jag inte ville käka där, var så uppspelat på att åka hela tiden. ^^ Men till slut ville syskonen äta och vi åt och jag kunde inte åka mer. Var ju helt mätt och skulle spy om jag åkte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0