Dag 24 – Det här får mig att gråta


we♥it.com


Tidsinställt inlägg..
Något som får mig att gråta.. Hm, inte filmer iallafall. Får bara goosebumps. Hm.. något som får mig att gråta..Familjebråk får mig att gråta. Hatar när någon i familjen bråkar med någon annan, så sjukt jobbigt och man kan ju liksom inte ta parti för någon. När livet går skit, då vill man ju bara gråta ut. Eller jag vill det då ^^ Och när går livet skit då? För mig är det väl när det går dåligt i skolan, mellan vänner och andra problem. Det är lite varierad. Kan också gråta vid olyckor. Alltså om jag har råkat ut för en olycka och pappa eller mamma frågar hur jag mår, då kan jag gråta. HAHAH, lame i know ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0