Dag 26 – Mina rädslor

we♥it.com


Jag vet inte riktigt om jag har några rädslor. Okej, visst blir man rädd någon gång men inte så att det är mina rädslor precis. Spindlar, insekter, höjder och trånga utrymmen brukar folk ha en rädsla för men för mig är det liksom ingen big deal. Inte döden heller, jag menar om jag dör så gör jag det. Fast man vill ju leva ;) Men min rädsla är nog om en familjemedlem dör, speciellt om mamma eller pappa dör före mig. *knackar på trä* Skulle bli helt knäckt! Usch, nu slutar jag att skriva!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Sv: Ja gör det! det är bara roligt att folk tycker om idéen! Jag fixade mallen själv och finslipade på den tills jag tyckte att den var perfekt! Ritade av ett gammalt skal. Skalet kostade 250 kr på expert i borås men det kan nog vara olika från olika butiker! :)

2012-03-29 @ 10:51:53
URL: http://rollingdeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0