Dag 9 - Min tro

we♥it.com

Fan! Skrev värsta fina inlägget nyss och så fuckar allt. Får börja om igen då... -.-'
Jag är inte religös, det kan jag säga. Är verkligen inte emot religioner, men jag är inte uppväxt med det så ja. Det där med ordet tro kan ju tolkas på så många olika sätt. Men ja, jag tror på att det finns en högre makt. Jag vet inte vad det är eller vem det är men en högre makt finns det nog. Och jag tror både på spöken och andar. Däremot har jag inte funderat på livet efter döden.. om det liksom finns något där. Jag tror nog att det finns med tanke på att jag tror att det finns andar och spöken. Skulle annars verka ologisk om jag trodde på andar och inte livet efter döden, vem annars är andarna? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0