Everyone needs a chance to love, it's all we need

Nicole Scherzinger - Try With Me
Är det bara jag som tycker att Nicole Scherzinger är så jävla snygg?! :O Att det finns så snygga människor på vår vackra jord. Måste också påpeka att jag äääälskar hennes outfit i videon. :)
Letar efter låtar just nu så ni får gärna komma med förslag, inte för att någon egentligen kommenterar.. Hehhe, nåja. Ibland känns det som om jag skriver för mig själv sen när man får höra att folk läser ens blogg så känns det lite generad. Eller det är iallafall så jag känner mig, generad och chockad. ^^ Nä, ska fortsätta att leta lite till och sen blir det säng. Har varit trött hela dagen, sov typ på FE lektionen..

Kommentarer
Postat av: Anh Nguyen

HON E FETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT SNYGGGGG

2012-03-21 @ 23:27:20
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0