Revenge? Naah, I'm too lazy. I'm gonna sit here and let karma to fuck you up.


Att en liten flicka kan vara såå scaryyyy!! Står och väntar på tåget hem från skolan och så kommer det en liten flicka med sin mamma. Flickan visslar högt samtidigt som hon går och stirrar på mig. Hon släpper inte blicken förrän dörrarna stängs, de där automatdörrarna. Först då släpper hon blickan! Snacka om läääskig... Usch! Ska kolla på KONY 2012. Ingen aning om vad det är men alla sprider det som fan nu på nätet så dags att kolla upp det!
update: HEEEMSK VIDEO!! :'( Blir sååå arg.. Vilken värld vi lever i, huh? Det sägs också att allt är bara bullshit, läs här! Så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. För vi människor är rätt så manipulerade, är det inte så? Om det nu är fejk så tycker jag ändå att det är jävligt hemsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0