Seven Pounds


Textkälla & bildkälla.

HANDLING;
Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter sin frus bortgång. Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna, och funderar på att ta sitt liv. Men först ger han sig ett uppdrag, som involverar sju andra personer.

ÅSIKT;
Brukar alltid skjuta fram filmer och idag bestämde jag mig för att se Seven Pounds. Trots att det är en drama film var handlingen liiiite för seg. Spänningen fanns inte där heller tycker jag. Men den var ändå såå jäääävla fin! Skådespelarna var också riktigt bra och man blev lite överraskad att se Will Smith spela så bra. Jag menar, varje gång man ser honom tänker man ju på komedi och Fresh Prince, eller är det bara jag? ^^ Rekommederas till alla drama-nördar. 8/10 får den av mig pga seg handling och för lite spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0