Someday I'm going to be free and I'm going to travel the world.


HEELOO! Igår blev det inget inlägg, var så upptagen med att firas P.h's b-day! :D Congrats hun! <3 Har tagit några bilder så det blir att visa lite senare. Har också passat på att käka våfflor idag eftersom att det är våffeldagen plus att man ska ställa om klockan idag! Så kom ihåg att göra det, EN timme fram. För övrigt skiner solen som fan men det blåser lite smått. Jag som fryser så lätt. Aja, kan ändå inte vara ute, inte för att jag pallar heller. Har städat huset nu och fixat i mitt rum. Det ser alltid ut som ett bombnedslag vecka efter vecka i mitt rum. Hahha, har blivit lite lat på sistone kan jag säga. På tal om lathet så måste jag försöka att plugga matte nu. Har prov snart och kan nada! Heelp! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0