Forget the risk and take the fall if it's what you want, then it's worth it all.


Goo morgon sunshines! Idag känner jag mig extra glad på något underligt sätt. Vet inte varför, men kanske beror det på att denna vecka kommer att vara extrem kort. Tre dagar i skolan sen ett minilov igen! YES! Eller kanske är det för att det äntligen går bra för mig i min uppsats? Kanske :D Aja, jag lever iallafall och jag mår prima för tillfället! Kom och tänka på mina nyårslöften nu från ingenstans och det verkar ha tagit stopp. Hm.. måste verkligen ta tag i mitt fotande! Och så körkortet, och matlagningen. Ojuste ja, och läsningen. Var det något mer? Hm.. Ah, resten av mitt liv också! Hahha, nej, hejdå på er så länge! And yeah, don't forget to smile today! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0