Burgundy red knitted shirt, a cool diy denim jacket and a bunch of bracelets.

Svårt att ta bilder när man inte har varken bra ljus, utrymme eller person som kan hjälpa till. Men I did try. Goosh, min religionslektion var såå konstig. Det hela började med att vi hade en vikarie som verkade vara en rätt så rolig lärare. För så fort han började prata tänkte jag; Han måste vara en bra lärare! Men ju mer han pratade desto konstigare blev han. Alltså visst förstår jag varför folk har sin religion och att andra inte har det men vår vikarie.. wow.. Det blev bara för mycket. Jag tycker helt enkelt att han var respektlös. Nog om det, måste vidare med livet så jag kör på nu med skolarbeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0