DIY - A big collar necklace of pearls with different shades of grey

Är den inte snygg? Gjorde den igår kväll och jag är fan nööjd!  Den är liiite för stor för mig (har för smal hals) men det kommer nog funka att bära den ändå. :) Har tänkt att bära den med stickade tröjor eller en enkel svart t-shirt. Blir så cooolt! Funderar redan nu att göra några till. Dock behöver jag lite material så det måste jag skaffa fram. Att göra denna kostade mig typ 10:- Det enda jag behövde var tyg så köpte det för 10:- i TRG och pärlorna hade jag redan hemma. Fäste allt med limpistolen och så hade jag satinband sen tidigare and voliá - A DIY necklace that you can be proud of!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0