My life is so much interesting inside my head.

Dessa halsband har legat i en rund låda hur länge som helst så ska nog ta och hitta på något med dem. FUN!  Anyway, passade på att köpa tre par jeans idag med päronen. De brukar aldrig shoppa med mig för de vet att det kommer ta en evighet. Men idag av en anledning så ville de gå med mig. Kanske beror på att jag inte har shoppa på ett tag. Och då menar jag ett tag. Typ 2-4 månader sen? Vet inte, känns som det. Hur som helst så tyckte de inte om det alls, men de klagade inte så det var ju bra! :) Däremot sa pappa; Tur att jag inte provar kläder för jag svettas redan trots att jag bara står och skrattar åt andra. Alltså, vah? HAHA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0