I can't tell you the key to success, but the key to failure is trying to please everyone. - Ed Sheeran

Tumblr_m6cilibevi1rwlqvno1_500_large
we♥it.com
Har suttit och letat efter en bra bild till inlägget,but I give up. Nu blir det den här bilden! Den representerar typ livet just nu, upp och ner med plugget. Well, it is what it is now. Aja, är sugen på en kopp te men har ingen ork och fixa. Ibland önskar jag att jag bodde i en lägenhet... Tänk er att ha en egen lägenhet.. Wow.. Fett cool och spännande känsla. En egen lägenhet som man kan inreda och dekorera hur man vill. Wow.. haha, drömmer mig redan bort men det är bra! Behöver rensa tankarna lite :) Ojuste ja, VP [vampire diaries] tomorrow WOOPWOOPP!
 
UPDATE: Precis efter jag publicerade inlägget så stack jag ner och fixade te till mig. Fan alltså, jag är ändå inte så lat som jag trodde. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0