I'm not crazy, my reality is just different than yours.

we♥it.com
Hatar när allt ska typ strula sig, skitjobbigt. Först registreringsavgift i UF som jag har betalat men inte registerat sig datorn, vilket motsvarar att jag inte har gjort det. Så har försökt att kontakta dem men de svarar inte så det blev att skicka iväg ett mail. Hoppas jag får det löst så snart som möjligt. Dessutom tvekar gruppen på vår idé så ja... Det är lite strul på gång. YEEEEES! HAHAH, läste nyss mitt mail om registeringsavgiften och nu ska det ha blivit fixat, åååh yes. Det känns good now! Hahha, tänk hur snabbt humöret kan ändra! Nu blir det lite plugg innan det är dags för helg! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0