Madagascar 3

 
Textkälla & bildkälla
 
HANDLING;
Efter att han i det senaste äventyret flytt till Afrika, längtar nu lejonet Alex hem till sitt älskade Central Park Zoo i New York. Efter lite övertalning går hans trogna djurparksvänner zebran Marty, flodhästen Gloria och giraffen Melman med på att hjälpa Alex att återvända. Med på resan följer även kung Julien, Maurice och förstås pingvinerna. Deras livs äventyr tar dem genom Europa där de hittar den perfekta täckmantel, en cirkus, vilken de tillsammans med en rad förtjusande nya vänner vänder upp-och-ned på, i äkta Madagaskar-stil.
 
ÅSIKT;
Tycker om denna film! Den är lättsam, rolig och barnslig, vilket ibland behövs i filmer tycker jag. Handligen var inget vidare däremot, fast vad gör det egentligen? Så länge sen är underhållande så är den ju endå helt okej :) Rekommenderas till alla barn kan jag ju säga och för er som gillar att vara lite barnsliga, som jag ^^ 8/10 får den av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0