Who would ever believe that this would hurt my heart so bad?

Ännu en armband som jag nyligen har gjort. Är verkligen i mood för att göra massa armband så det kommer komma lite på det då och då. Anyhow, just nu sitter jag här och tar en paus från allt pluggande. & herregud! Såg en jättehemsk dokumentär om hur människor slaktar djur. Jag visste ju redan innan att det är brutalt men inte att det var så jävla brutalt. Alltså man såg smärtan i djurens ögon och man såg att de led. Deras kroppsspråk sa typ allt när de försökte att försvara sig trots att det inte gick. Gud.. blev helt skakig efter att ha sett den och ja.. vet inte vad jag ska säga. Människor.. wow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0