You act like it's you against the world but it's really just you against yourself

Woow.. såhär såg man ut idag, på väg hem från skolan. Alltså ååhh, typ mitt livs pinsammaste dag i skolan. Hade på mig mina höga skor bara för att liksom och så gick jag till skolan. Man tror att det ska vara extremt stabila med tanke på att de har typ mönster under sulan men nej. Så stabila är det inte. För så fort jag gick in i skrivstugan, där alla datorerna ligger, så höll jag nästan på att slå ihjäl mig! Det var så jäävla pinsamt eftersom att datasalen var typ full! Dock vet jag inte om folk såg, eller ja, en tjej gjorde det. Fick ögonkontakt med henne, pinsaaaaamt! Så dog lite inombords...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0