OOTD - Beige pants, simple collage shirt and some edgy jewelry

Köpte denna simpla men så snygga collagetröja igår. Eller kallas den för collagetröja? ÄÄÄÄH, whatääver! I Like it, alot. Har spanat in denna tröja men inte köpt den pga någon konstig anledning men när jag såg den igår så blev jag så glad för att jag inte hade sett den på länge. HAHAH, vilken jävla kärlekshistoria alltså.. -.-'
Lördag idag och klockan är runt 10 över 10 och jag måste ner ock käka lite för idag ska jag iväg till stan för att göra ett litet projekt. Så det ska bli intressant.. Efter det blir det att möta P.H. Ojuste ja, så jävla skämmigt av mig, men jag visste inte att den var en sån där kinesisk festival idag.. stupid Linda.. Så mamma förbreder väääärsta middagen idag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0