Three black high heels shoes

Köpte dessa tre par skor för ett tag sen nu. Vet att jag nämnde dessa tidigare men orkade inte ta bild förrän idag. Visst är de awesome?! Skorna med snörerna fick M.T övertyga mig om att köpa efter typ en kvart så gav jag upp. Hhaha, lättmanipulerad jag är ibland.. Just nu står ett ljus bredvid mig och brinner och jag känner verkligen att det håller på att bli höst. Eller ja, idag var det ju sol och rätt så okej väder tills regnet började ösa ner. Aja, det jag iallafall vill säga är att jag faktiskt längtar till höst. Höst = Te, film, te, innekvällar, te & te.

Kommentarer
Postat av: Lee

Oh fin fina skor! Where did you buy all of them? :)

Svar: SV: Thank yoou! :) Köpte de från skopunkten, 3 för 2 ;)
lindadoos.blogg.se

2012-09-19 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0