I've reached that age where my brain went from "you probably shouldn't say that" to "what the hell, let's see what happens".

Har på mig mina studentmjukisar! :D Det närmar sig snart! GAAH! Första skivan är 6 mars och då smäller det, woohoo! Synd att min skiva är den 19 MAJ.. Ja, läst MAJ.. Kefft, men aja! Måt förresten mycket bättre, så mycket bättre att jag tror att jag är frisk. Hostar lite då och då men annars känner mig rätt så frisk. Ojuste ja! Jag gick på grupp jobbintervju idag och hoppas jag får jobbet. Var fett nervööös... Var fett nojig över att jag inte skulle hitta så gick typ en timme tidigare. Det var inte svårt alls, var typ en halvtimme för tidig så gick runt där i området och ring M.T. Sen när jag gick tillbaka så står två tjejer där och jag börjar prata med dem direkt, trots att M.T är i luren. HAHHA! Så skön, hör både tjejerna och M.T prata med mig. I'm so awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0