Short about 2012

Tänkte sammanfatta 2012 lite kort med hjälp av bilder och sånt. 2012 har inte varit något speciellt för mig.. Eller inte vad jag kommer ihåg. Det har helt enkelt var lite som en berg-och dalbana vilket livet oftast är. Anyway! Tyvärr så råkade jag radera alla bilder från januari-månad till halva juni.. Så det suger ju.. MEN har ju några bilder kvar att visa ändå.
Juni månad och M.T, P.H och jag bestämde oss för att utforska Stockholm stan lite mer. Och ooja, we did! Vi gick lite överallt och ingenstans i princip.
 
Juli månad och jag bestämde mig för att vara lite kreativ med bakningen. Det hela slutade med en svartvinbärskaka toppad med vanlijvispad grädde, färska jordgubbar och en egen hemlagad svartvinbärssylt.
 
Pappa bestämde sig också för att köpa hem massa jordgubbar till sina små barn, alltså vi.. HHEHE. HIMMELSK. Tänk att han köpte hela två lådor med bara jordgubbar, siick!
 
Augusti månad och jag kände mig kreativ och började bland annat att färga mitt lås och göra massa armband. Kände som om jag var barn igen :) 
 
Passade även på att leka och bara barn på riktigt med tjejerna. Oh wow, man vill bara bli barn igen!
 
September månad och jag kände att det var dags att införskaffa sig några läckra skor eftersom att det var ett tag sen jag shoppade något.
 
Det blev ju också födelsedagsfirande under årets gång, ett av dem hände under september med massa goo mat! :D
 
Oktober månad och jag kände att jag vill showa off mina cooking skills ↑ Kallar denna macka för Linda's special ^^
& så tvingande jag också brorsan ut på en promenad.
 
November månad och jag gick på SACO mässa och insåg att jag måste satsa allt nu! :O Det är faktiskt läskigt att bli vuxen, finns så mycket man inte fattar :S
 
December månad och vi anordnade en överraskningsfest åt N.M. Riktigt lyckad trots att det blev lite rörigt i början. Hhahha, så är det alltid. Dags att vänja sig.
 
Hade också min första photoshoot med bästa I.A. Det gick riktigt bra och insåg också att jag måste träna mer! Så det kommer bli mer fotodagar med henne i framtiden :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0