Winter is a beautiful time, except the cold.

Det har varit så jäävla kallt nu.. Har frusit hela dagen idag så har gått runt i min gröna monsterjacka. Såg säkert ut som en myra blev uppäten av en grön skalbagge, men det var fan kallt! :O Fast daah, det är ju liksom vinter så why even bother saying it is cold? -.-' Anyway, blev nyss klar med att hjälpa Lisa med matte. Tänk att JAG av alla personer hjälper Lisa med matte. Mirakel. Jag som hatar, okej, "ogillar" matte så grovt mycket att jag hellre läser filosofi. Okej, nu överdriver jag en aning. Aldrig mer filosofi, not my subject to disscus hahah!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Sötaste du! Ta hand om dig! Och hälsa familjen vettja!!;) saknar er mkt !<3

2013-01-24 @ 00:22:11
URL: http://kickily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0