Life Of Pi

df
Handling:
 
Efter ett skeppsbrott befinner sig den 16-årige Pi som enda överlevande människa ombord på en livbåt mitt ute på Stilla havet. Livet på båten blir en kamp för överlevnad och dagar och nätter fyllda av spänning, hopp och förtvivlan. När räddningen till slut kommer är Pi den ende som kan återberätta historien om vad som egentligen hände därute, men frågan är om man någonsin kommer tro honom. Baserad på romanen "Life of Pi" av Yann Martel från år 2001.
 
Åsikt:
 
Kan ju säga att jag inte hade jätteförväntningar om men den var helt okej! Inte dålig alls och inte suuuuuperbra. Utan snarare helt okej men UNDERBARA scener. Scenerna gav mig lite rysningar då och då så de är ju bra tecken! Annars så var det inte så mycket mer tycker jag, heheh. Anyway, rekommenderas till alla som gillar äventyrsfilmer! Filmen får en svag 7/10 av mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0