Joy is a happiness all over the world. You can't buy it, you create it.

2010 och jag är ett år äldre. Fan. Trots att jag inte blir så gamla så vill jag inte bli äldre. ^^ Vill vara liten forever! Saker blir mer komplicerad nu äldre man blir, men samtidigt så blir det ju även mer spännande! (:

Har ännu inte tagit photos on my new clothes, men de kommer nog.. tror jag. Ska försöka att shoppa lite mer kläder idag med mamma och pappa.. om jag lyckas (A) Går inte att lura dem så enkelt, nej. >.<' Ska även passa på att köpa brorsans present.. han fyller ju år på nyår. Tänk så gammal han blir (A) Hoho. Måste även laga mina boots.. the zipper is broken.. Måste hinna göra det innan skolan börjar känner jag. Och mina uggs, hoppas jag kan köpa dem även om Lisa har pajat sina!!


Update;
Har rensat mina kategori "Filmtips & serie", så har bara min första fina filmrecension som jag har gjort hittills. Det kommer mer inom kort, I promise! ^^

Kommentarer
Postat av: lisa

är det du som tar alla bilderna lr? :)

sv; ja de luktar skitgott, tkr du borde ge mig den paris hilton heiress (a)

2009-12-30 @ 13:09:16
URL: http://ttnl.webblogg.se/
Postat av: Marija

SV:Nää..haha.jag vill ha den men har redan en som luktar jättegott.Naomi Campell-At night...;)

2009-12-30 @ 13:39:23
URL: http://mariijaaa.blogg.se/
Postat av: M I M I

vad använder du för kamera??



haha rätt! länkning kommer senare :D

2009-12-30 @ 14:36:25
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: taack :D



kraam <3

2009-12-30 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0