Like a fool, I speak to myself.

Känns som om jag är väldigt frånvarande här på bloggen. Ja, eller vad säger ni? Jag tycker iallafall det, och det beror nog mest på att jag inte har nåt vettigt att säga ^^ Så jag låter hellre bli att skriva än att skriva ett skitinlägg. Okej, nu när jag ändå skriver så kan jag passa på att säga att jag inte har gjort nåt idag alls! ^^ Ja förutom att städa huset, men det är inget intressat att skriva om ^^ Hihi. Vet ni vad? Det var grovt längesen jag fotade, måste göra det igen snart känner jag! Men kameran är lite knas nu :/ Ska försöka fixa till den om brorsan kommer hem snart. Den ligger nämligen i brorsans bil -.-'


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Åh, gud va gott det där såg ut att vara.. :)

2009-12-08 @ 16:34:59
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0