My New Year's promises 2010

Om ni inte redan har märkt så hade jag ju nyårslöften för detta år, 2009. De står vid menyn, men skriver till dem här in case off ^^

My New Year's resolutions 09
1. Get good grades as i'm satisfied with.
2. Not spend some much money on the family, as i always do! ^^
3. Eat healthy.

Här är det! :) Har jag klarat det då? Jadå, det kan jag väl säga ^^ Har fått rätt så bra betyg som jag är nöjd med. Spenderar mina pengar på kläder till mig. Äter hälsosamt, men lite skärpmat är faktiskt tillåtet. :D Men nu är det dags för mina nya nyårslöften för 2010. Hmm.. *tänker*.. I got it now! 

My New Year's resolutions 10
1. Make new friends. 
2. Don't lose the contact with my friends that I have now.  
3. .....

Mitt sista nyårslöfte har jag inte kommit på än.. men det kommer nog snart.. tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0