She can only trust herself, no one else.

Det gick dålig. Nu undrar ni säkert vad som gick dåligt, eller? Mitt prov, mitt kinesiskaprov.. fan alltså! Fick 98/100 poäng! &%"#%¤#&%¤!! Så jävla irriterande, jag svär. Jag frågade David om jag skrev rätt på en fråga, jag vet man får inte snacka när man har prov. Whatever, och han säger att det är rätt, men det var inte rätt :O >.< Gissa om jag blev sur på David?! >.< Jävla gris.. Men jag antar att det var mitt fel ändå, även om han sa att det var rätt. Men jag kan inte rå för att jag blir irriterad/arg på honom. Jävlaprovjävel.. Kanske tar detta för hårt nu, men jag inte inte rå för det. Det är kinesiska vi snackar om, mitt språk som jag ska vara bra på. Fuck. Jag vet att jag inte kommer få MVG, men jag hoppas. Nästa prov dåjävlar! Ska få mitt MVG på kinesiska, jag ska!!

Kommentarer
Postat av: Sarah de Mander | S A R A H D E M.B L O G G.SE

Hej, förlåt för jätte sent svar. Du kommenterade någon gång i September och nu är det December! Men är på gång igen med bloggen, ett litet tag i alla fall!:) Hoppas du vill börja läsa och kommentera min blogg igen!:)



Ha en fortsatt bra kväll!

2009-12-07 @ 20:14:11
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0