You can't have me like your own toy and throw me away and go.

En vecka till och det är jullov! Hur skönt är inte det liksom? XD Hehhe. Nu, heeelg! Me like mucho. Har inte hänt nåt speciellt idag, skulle hjälpa M.G men några andra gjorde det så.. Ehmm.. fick tillbaka mitt prov i historia. VG.. Kunde faktiskt ha fått MVG om jag hade skrivit mycket mer på MVG-frågan. Vilket jag inte gjorde. Orkade inte.. Anyway! Fick behålla mitt VG i spanska, skönt att veta! ^^ Trodde verkligen att jag hade sänkt mig. Näfan, ska behålla mitt VG eller höja mig. Vilket jag inte tror kommer att hända, men man vet aldrig (;

Kommentarer
Postat av: AAGNESB

Härligt med spanskan! synd att du inte fick mvg i so, men vg är ju också bra!! :D var det på vörldskrigen eller ? <3

2009-12-12 @ 11:20:50
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0