Boy, if you can play piano, you have me.


Bild av mig :)

Torsdag innan lovet och dagen har varit extremt lugnt!
På morgonen skulle vi egentligen baka, men det blev aldrig av eftersom att vikarien inte kom i tid. Helt onödigt att komma, enligt mig då. Kunde stannat hemma och sovit, somnade i soffarna i cafet ^^
Efter 2h hade vi gympa, dansade Capoeira. Så tungt och roligt att jag har en sån lust att börja! xD Tog en lapp som de delade ut, se bilden under denna inlägg ;).
Resten av dagen hade vi engelska och syslöjd. Helt chilligt var det. Vi hade inte ens våra riktiga lärare, utan vikarier så mycket mer hände det inte.

Snart är det dags att packa inför resa! ♥ Åker imorgon vid halv fem. Hinner att skriva ett inlägg, tror jag (;
Undra vilken resväska jag ska ta.. Resväskan får max väga 15 kg.. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0