Boy, you should send me a postcard and tell me that you missed me.

Bild lånad av we♥it.com

Screw NP. Orkar inte bry mig mer..
Solen verkar vara på topp idag, men inte på morgonen då det blåste och småregnade lite. Euuw.. inte roligt att gå ute då. Gick kämpa mig fram till skolan xD Lockade håret lite och skulle ha mitt hippiband, men eftersom att det blåste tog jag av mig det och lockarna löstes upp. Borde ha tagit lite hårspray! xD Fick vandra runt i skolan utan hippiband. Tog först på mig det, sedan av. Orkade inte ha den.. 

Köpte ett par klackar igår, glömde nämna det ^^ Svarta pumps med små nitar. Grymt läckert! Från HM :') Sa till M.T att den var lite stor och att jag inte skulle kunna gå med dem, men så kommer en kvinna fram och säger:
- Men du, du kan köpa klackarna även om det är lite stora. För man kan sätta en liten softkudde eller vad man ska kalla dem där vid hälen. Det gör skon lite mindre.
Och så gjorde jag det. Passar perfekt! Så nu kan jag köpa storlek 37 och använda dessa fiffiga softkuddar. Måste då köpa ett par varje gång jag köper nya klackar. Klackar ska ju sitta perfekt, och storlek 36 är lite, lite trång. Men jag kan fortfarande använda dem, men hellre storlek 37 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0