Fill your head with happy thoughts

Bild lånad av we♥it.com

Känner mig väldigt duktig som satt kvar efter skolan och arbetade på våra inbjudningar till vår bal som ska hållas nu i vår. Kommer bli så skoj!!! Men ska inte ha allt för höga förväntningar, har jag lärt mig ^^

Solen är ännu inte här när och jag tvivlar på att den kommer komma fram nu på lördag då vi har tänkt att grilla efter vårstädningen. Suck. Men får se vad vädret tillåter. Hoppas på det bästa! HMM.. skulle vara gott med årets första grillning! Iallafall för mig, de har redan grillat en gång utan mig när jag var i London.

Loppisen verkar äntligen bli av! Berättade för rektorn om det var okej, men eftersom hon inte satt i den gruppen skulle hon ta reda på det och fråga om det var okej. Så en bekräftelse var sedan är det bara att tuta och köra! Flygblad ska kopieras och delas ut. Lite snygga reklam skyltar ska fixas. Sedan är det bara att fynda den 8 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0