& i don't want the world to see me, 'cause i don't think that they'd understand.

Bild lånad av we♥it.com

Sockerberoende Linda på gång nu va.. xD Hahha, har varit helt besatt av socker idag! Blev helt galen när jag inte fick socker. Shit asså xD Men som tur köpte David och jag en bruk med kakor som vi, bara vi, delar på :) Lisa och F får inte smaka alls ens. Hehhe, onda (A)
Ja, så kan det gå om man käkar upp alla sötsaker utan att fråga om andra vill ha. Funderar på att ha en litet godisställe här i mitt rum som jag kan smaka på lite då och då ^^ men så kom jag på att jag måste träna lite och inte äta allt för mycket socker.
Får se hur det blir. :)

Brorsans kompis var här för en stund och hade det trevligt med oss. Snackade en massa och åt middag. Han verkar digga mammas mat riktigt mycket alltså xD Hahha! Men det är ju bara bra liksom ^^ 
Sedan stack gamlingarna för att kolla på bio och lämnade oss unga hemma. Sugigt.. skulle också vilja gå på bio.. Anyway, ska nog ta och se en film här hemma. Annars hittar jag på nåt annat skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0