I got to shake it off, 'cause the lovin' ain't the same


Bild lånad av
deviantART.com. Redigerat av mig.

Är grymt sugen på att måla mina naglar igen. Men ska inte måla dem, hur mycket jag än vill. För jag vill vänta tills jag får snygga långa naglar som jag kan måla och dekorera. Men tills nu får jag måla på mina fake-naglar ^^ Har faktiskt gjort det. Målat olika designer på dem, ni ska få se någongång. :)

Dagen har annars inte varit så händelsefull. Pluggat med M.T och vandrat runt i centrum för x-antal minuter ^^ Trillade in på New Yorker och såg underbara leopardleggings som jag vill köpa nu! Får se om jag köper eller inte.. tror att jag inte gör det. ;/

Nu tänker jag bara ta det lugnt och chilla här framför datorn med en kopp te och kolla in kläder! Visst låter det som en Ünderbar ide? ^^

Kommentarer
Postat av: M I M I

vill skaffa lösnaglar med, men orkar inte xD



sv: hahahaha ofta norge :O

kolla i min blogg :D

2010-04-19 @ 17:10:51
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0