Nobody is perfect, people do wrong sometimes.


Bild lånad av we♥it.com. Redigerat av mig.

NP i matte imorgon, great.. -.-' Har pluggat som en galning och jag är inte ens i närheten av att bli klar liksom.. Jaja, ska ta en paus och sedan plugga vidare inför HK-provet. Matte kan jag inte plugga på mer, det finns ju liksom inget att plugga på?.. Äsch, får se vad jag gör. Orkar inte tänka mer på det. Vill ha ett VG i slutbetyg, så jag måste bara kämpa på! xD

Annars har det varit rätt så upptaget. Bilder blev det inte idag för att jag inte pallade. Dessutom var vädret inte på topp. Har hört att det kommer att snöa imorgon. Om det gör det, skjut mig! Det är förfan april, APRIL! Ofta att det snöar då. >.< 

Min träning som jag har går heller inte så bra pga all plugg, men jag ska börja träna igen när det har lugnat sig xD Inte för att det kommer göra någon skillnad, utan mer för hälsans skull. Mår lite bättre och sover bättre om nätterna. Sover redan bra, men ja..

Kommentarer
Postat av: t

Hur gick de på provet??:D

2010-04-16 @ 15:40:37
URL: http://babybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0