& now I don't see you anymore.

Dagen närmar sig sitt slut och jag ska hinna med lite plugg och tv. Skitlänge sen jag satt framför tv och stirra på den, men idag känner jag med redo igen! ^^ Ska kolla på Dating in the dark kl 20.00 på kanal 5. Har sett dess reklam men har aldrig haft orken att passa tiden och kolla på den. Men idag ska jag göra ett försökt ^^

Har ett sånt sug på att dra till centrum och kolla kläder.. men det får nog vänta. Ska nog gå dit på fredag och kolla runt lite. It'll be nice, huh? :) Ska även testa den där leopardleggings, om jag orkar... ^^ Och sen får jag se om jag hittar nåt annat roligt att köpa. Får ibland såna där impulsköp när jag bara ska ut och kolla liksom. Känns inte så dra i plånboken, men i själen känns det underbart! xD  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0