Sometimes you have to stop thinkin' so much and go where your heart takes you.


Bild lånad av we♥it.com

Tumme ner för vädret idag! Så jävla slaskigt och trist att jag bara vill krypa ner i täcket och ligga där tills solen dyker upp igen. Men det kan jag tyvärr inte göra... ännu iallafall. 

M.T och jag, vi är ju fan grymma amatör låtskrivare! xD 
Vi hade i uppgift att skriva en låt och bara låta fantasin glöda. Vi fick hämta lite inspiration från bara vanliga tidningar, och utifrån dem skriva en låt. M.T hittade en bild med texten "Snart framme" och från den bilden fick vi till vår låt :) Kommer tyvärr inte ihåg hur den gick, men bra är den! :) 
Lite läskigt att veta när L.K hade snackat om oss med andra klasser, eller rättare sagt med 9D x'D Men tar det som ett gott tecken. 

P.H och jag planerade även hur vi ska fixa saker med balen. Vad som behövs och hur mycket pengar vi har, and so on. Som det verkar ni har vi ingen koll alls, men efter att ha snackat ihop har vi kommit fram till ett resultat som vi är rätt så nöjda med. Nu är det bara att utföra dem också. 

Vi kommer att ha loppis i skolan, efter öppethus som hålls 8 maj. Alltså, när öppethus är slut ska vi hålla vår lilla loppis. Men saken är att vi behöver några vuxna som kan ställa upp. Och att M.G måste vara med. Detta har vi bara sanckat igenom, jag och P.H. Får se om det blir av. Hoppas det, har massa saker att sälja bort!  
 


Kommentarer
Postat av: t

sV: Fräckt! :D hihih

2010-04-21 @ 17:42:46
URL: http://babybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0