GÄSTINLÄGG!


The face of HYYYYYYYPE; ME!!!

Heeeeeeey y'all, gästinlägg på gång! Jag heter Paula och kallas för P.H i Lindas blogg - kompis till Linda ;) Kommer ifrån Sverige och Finläänd, LOOOOOOVE MUSIC blir absolut HYPE av det - hiphop, rnb och soul baybe! MUSIC IS MY BOYFRIEND! Och så är Michael Jackson en stor förebild för mig på alla sätt och vis. Jag älskar dessutom potatis (hahahahahahaha), läppstift, mina fina vänner och maaaaaassa annat (det är bara fråga om det är något ni undrar)! Första gången jag bloggar, galet. Ligger förövrigt i min säng, pumpar braaa musik i mina nya vita hörlurar som jag fick i julklapp och kollar runt på finfina bilar på internet, HAHA! Yes girls diggggg cars too! Och så tjafsade jag med Linda om hennes nya baby: systemkameran. Vad tycker ni readers? Är inte Lars ett bra namn för honom? Tungt gubbnamn! Linda kallar honom för.... Pontus. :S Inga ord. No offence alla ni Pontusar.. Anyways, det får bli dagens fråga people ;)(larslarslarslars). Och så hade jag ingen aning om hur man bloggade, trodde jag skulle in på hotmail när Linda skickade mailen och lösenordet. Blondmoment -.-. Nejjjjj nu ska jag hämta mat, julmat e gooooottt! Alright, that's all for now. You will probably hear from me again, det här va ju kul hahahahahaha! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :)
btw, JAG ÄLSKAR DIG LINDA! min fiiiiiina asiangirl! :* tack för att jag fick gästblogga! (och det heter INTE lusseKATTER utan lusseBULLAR!! hahahaha, bara en påminnelse sådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0