Let a miracle happen now and I'll forever me thankful.

Tumblr_ld18uuvmao1qa56rro1_500_large
we♥it.com


Från klockan ett till klockan halv sex satt vi och skrev FE. Visst är det sjuk?! Som fan alltså.. vill verkligen ha bra på det här nu fan!!! Måste fråga H.M - vår FE-lärare, om hur vi ska göra och om vi har gjort bra och så. Åh.. det här är bara så sjukt jobbigt. Sen blir det inte bättre utav att veta att vi kommer ha NP på torsdag och historia läxa på torsdag också. Vill bara ha loov nu!! :'/ Snart så, snart kommer jag få det!

Känner mig för att lyssna lite på disneymusik. Disneymusik får mig att lugna ner mig lite, konstigt va? Ja, men så är det. Avslappande och skönt, det gillar jag. Ska fortsätta lyssna och ta en dusch. Sen bara ta det lugnt och ta itu med plugget igen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

RE; hellluuuuuuuuuow J'ADDOOOOORRREEE!!!!! trey songz!!! klart jag ska ha honom i julklapp :o :DDDd

2010-12-07 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0