Response to speech


Fick denna kommentar idag och tänkte att jag skulle svara på den ^^ Tar en fråga, de andra skriver jag en annan gång! ^^ Ehmm.. okej, here we go! xD

En riktigt rolig upplevelse som jag aldrig kommer att glömma var när jag och familjen åkte till legoland i Danmark. Var drygt 6-8 år. Det var skitroligt där! ^^ Alla karuseller och all mat var formade som legobitar och jag tyckte att det var så coolt! :) Alla bänkar där var även formade till lego-stol. Sprang runt och åkte alla karuseller som jag hann med och tog även lite foton. :) Kan lägga in den en vacker dag ^^ Jätteroligt faktiskt. Kommer ihåg att jag var rätt så ledsen när vi skulle åka, men samtidigt astrött att jag inte orkade böla xP Hehhe, men vi hade det jätteroligt, speciellt när vi också åkte med pappas kompis från Borås. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :p

2010-02-13 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0