Using a unique keyword, I search the world

Bild lånad av
we♥it.com.

För första gången har jag varit i stan ensam med både David och Lisa och shoppat lite! ^^ Det var väl rätt så okej, förutom att de klagade lite då && då. David klagade för att jag och Lisa kollade in våra kläder hela tiden och inte hans xD Hehhe! Men sedan tog vi faktiskt och kollade på Davids kläder också. Vi gick runt där i drygt tre timmar och kollade runt. David fick med sig en grön adidas, asläcker!! Och Lisa fick hem en blommig tröja från Ginatricot och jag fick hem mina underbara skor från HM, en ny mascara, lite hårsaker plus sminksaker och till sist en svart västa från Ginatricot! :D Sprang överallt för att hitta just denna väska! Hittade en svart i en Ginatricot, men den såg lite rutten ut så tänkte att jag skulle kolla runt i de andra gina-butikerna. Så gjorde jag det och de fanns inte där. Så jag rusade tillbaka till PKHUSET, där jag hittade den svarta väskan och så finns den inte där! Gissa om jag blev arg! Men så kom jag på att vi har en Gina i centrum här, så vi stack hem och jag hittade en! Sista i laget, puuuuuh! Snacka om en lyckodag! :) ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0