And the world thinks i'm alone, well, that's is a lie.


Gammal bild..
Jobbig dag.. bara städa och organisera i hemmet, inte roligt alls. Men rent är det nu igen. Har kastat en massa saker, flyttat på saker och hittat gamla saker. Hittade två bilder på mig, brorsan och en kompis och hennes pappa när vi åker ber-och dalbanor. Fyfan, vad liten jag var! xD HAHHA, och helt ful också för den delen. Älskar att åka berg- och dalbanor, men hatar när facet typ fladdrar i luften. Skitfult, så på en av bilderna bet jag typ ihop för att förhindra det, men det gick inte så bra iallafall xD HAHAH. Ser så roligt ut bara ^^

Förutom allt städande så har det inte hänt så mycket intressant alls. Har mest ägnat mig åt att skapa nya saker med min fantasi och kreativitet. Hitthills har jag lyckas skapa några söta örhängen och en ring. Dock så är det inte klara ännu, därför kan jag inte visa den ännu. Men de kommer dyka upp så fort de är klara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0