Making my way downtown, walking fast faces past and I'm homebound.


Vanessa Carlton - A Thousand Miles


Nyduschad och fräsch sitter jag här och lyssnar på musik. Innan så tränade jag lite. Har gjort det i en vecka och två dagar nu! Känner mig riktigt stolt ^^ Hursomhelst har jag bara varit hemma och haft så jävla ont i magen.. Alltså känns som om man kommer skita ut alla organ man har! Okej.. nu överdriver jag, men damn.. det gör fan oont! HAHHA, låter som om jag ska föda eller nåt -.- Men nej, det ska jag inte göra. Vet inte vad det beror på, varför jag har ont i magen. Men det kan beror på att jag inte käkade nåt förrens två.. Skitsamma, mår iallafall bra nu efter att fått i mig middag och lite andra saker.

Ska strax ta och koppla av lite med en härlig serie som jag håller på att se på! :) Härligt värre, huh? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0